• وبلاگ : وبلاگ گروهي بصيرت
  • يادداشت : طعم شيرين آزادي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام برهواداران گرام
    فرصتي پيش امد تا بيوگراف بقيه اعضا گروه را بنگاريم .

    شلمچه
    ايشان خود را يك به جا مانده معرفي نماده و معلوم هم نيست از چه چيزي به جا مانده . از هواپيما و يا اتوربوس و يا ماتور
    وبناكش را هميشه ينده ملاحظه مي فرمايم . خوب است بدك نيست (ايشان به ما زياد ارز ارادت نماده و بنده هم زياد بهشان گير نميدم ) ولي احساس مي كنم فرد خطرناكي بايد باشد . هنوز تحقيقات در مورد ايشان به اتمام نرسيده و پرونده شان باز است .

    صبا
    ايشان هويتش بر ما معلوم نيست همانطور كه در يادداشت پائيني نگاشتيم به دنبال كشف هويتش هستيم . وبناك ايشان را ملاحضه فرموديم . ايشان به بررسي مكسها پرداخته و در جاهايي از كلمه (خون) استفاده كرده كه نشان از خطرناك بودنش دارد البت خون را خين نوشتاند تا خانندگان را گمراه نمايند و خود اين بر تشكيك ما افزون نماده است .

    سيد فرهاد
    ظاهر امر نشان مي دهد كه ايشان سيد باشند ولي از يادداشتهايش اينچنين برداشت نموديم كه ايشان از تروريستهاي معروف هستند و براي يك عمليات تروريستي به خارجه سفر كرده اند فلذا دستور داديم تا اينتر پول(ما از پول خوشمان مي ايد) ايشان را دستگير و براي ما ارسال نمايند.

    شاهد
    ايشان عكس يك قو يا غاز و يا اردك را در وبناكش قرار داده كه در حال پريدن هست و اين خودش مشكوك است كه ايشان چه منظوري از پريدن و ان هم از روي آب دارند . شعري هم در وبناكش قرار داده بود كه نامفهوم به نظر آمد . فرموديم بررسي نمايند.
    در بخشي از وبناكش هم انجليسي نگاشته بود تا ما را گمراه نمايد كه زهي خيال باطل كه ما خود ختم روزگاريم و فهميديم چه نگاشتي . يادت نرود از ما زياد تعريف نمايي تا ترجمه نوشته ات را نياوريم .

    دانشجوي ...
    ايشان چون از دانشچويان دانشگاه آزاد بوده و از هواداران دوست گراممان اكبرچون هستند زياد اصرارش را فاش نمي نمائيم و منتظر تعريفات ايشان از خودمان هستيم .

    سوته دل
    ايشان تصوير يك چشم را در وبناكش قرار داده كه مشكوك است . ما (مرغ يك پا دارد )را زياد شنيده و ملاحظه نموده بوديم و لي انسان يك چشم اولين بار بودم كه بهسمع و نظرمان رسيد . البت ايشان نگاهشان رو به بالاست و معلوم نيست ايا به ستاره ها نگاه مي كند و يا پرنده اي مي جويد .

    پويا پرتو
    ايشان را من خيلي خوب مي شناسم . از هواداران خوب ماست و زياد از ما تعريف مي نمايد و ارز ارادت هم كه هميشه دارد فلذا زياد اسرارش را فاش نخواهيم نمود ولي گفته باشم ايشان از طرفداران رقيب ما احمدي نجات هستند و ارز ارادتشان به ما كمي مشكوك مي نمايد .

    حاجب بلاگر
    ايشان يك وبناك بدرد ناخور دارد چون به يكي از هواداران ما (م - پ) به شدت حمله نماده است و كار ايشان تروريستي مي نمايد.
    خدا را شكر كه ان هوادار ما از دست اين تروريست جان سالم به در برده است و به ما پيغام ارسال نماده كه اين فرد مزبور را از وبناك بياندازيم بيرون .
    اولش اراده فرموده بوديم اينكار را بنمائيم ولي ديديم خيلي زود و به خاطر دل ما عكس دوست عزيزمان خاطي جون را در وبناكش قرار داده فلذا از تقصيراتش گذشتيم و عفش نماديم . البت يادشان نرود كه از ما زياد تعريف نمايد

    ارادتمند : تَلخند

    پاسخ

    نخونده تکذيب مي کنيم!!! محض الکي! حالا بريم بخونيم ببينيم چند وجبه!! روغنها رو عرض کردم!