سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم اللهِ الرَّحمن الرَّحیم
وبلاگ گروهی بصیرت
صفحه اصلی ای میل مدیر وبلاگ شناسنامه مدیر وبلاگ
فَمَن أبصَرَ فَلِنَفسِهِ وَ مَن عَمِیَ فَعَلَیها (انعام/104)
یک نگاه
 عکس از فارس نیوز

یک سخن
مقام معظم رهبری:

ما احتیاج داریم به اقدامات شجاعانه. یکى از چیزهائى که من در مورد این دولت خدا را شکر میگویم، همین است که شجاعت اقدام وجود دارد. با تردید، با تزلزل، با ترس و لرز نمیشود کارهاى بزرگ را انجام داد؛ لازم است با شجاعت وارد شد. البته شجاعت به معناى بیگدار به آب زدن نیست. بررسیها باید انجام بگیرد، فکر صحیح باید بشود، وقتى به نتیجه رسیدیم، بدون تردید و تزلزل بایستى اقدام کنید. «وشاورهم فى الامر فاذا عزمت فتوکّل على اللَّه»؛ مشورتهایت را بکن، بررسیها را بکنید، جوانب را خوب بسنجید، وقتى به نتیجه رسیدید، آن‏وقت به خدا توکل کنید و وارد میدان بشوید. این شجاعت لازم است.

البته وارد بعضى از میدانها شدن، مشکلاتى هم ایجاد میکند؛ شکى نیست؛ اما این مشکلات، مثل مشکلات کندن یک چاه عمیق است براى رسیدن به نفت؛ بدون مشکل که نمیشود. این، شبیهِ آن مشکلات است. این مشکلات را همه تحمل میکنند براى اینکه به نفت برسند؛ براى اینکه به آب برسند. معدن را میکاوند، براى اینکه به کان و ماده‏ى ارزشمند کانى برسند. این مشکلات از این قبیل است. حالا همین مسئله‏ى بنزین از جمله‏ى همین کارهاست. این کار شجاعانه‏اى بود؛ خوب شد انجام گرفت. جوانبش را درست ملاحظه کنند و پیش ببرند. من در گزارشها خواندم، گمانم چهل‏هزار میلیارد تومان ما یارانه‏ى انرژى میدهیم! اگر ما بتوانیم این را بتدریج کم کنیم، این مبلغ گزاف و کلان، صرف چه خواهد شد؟ صرف مدرسه، صرف جاده، صرف زندگى مردم، صرف اشتغال، صرف سرمایه‏گذاریهاى گوناگون، به جاى اینکه در راه دود کردن کالائى صرف شود که ما آن را از بیرون وارد کنیم. بعضى ایراد خواهند گرفت. این ایرادها همیشه هست.

یک مسئله‏ى دیگرى که به نظر من در خور توجه است و خوب است و قضاوت من در این مورد در معرض نظر دوستان قرار بگیرد، این مسئله‏ى سفرهاى استانى است. سفرهاى استانى بسیار کار خوب و برجسته و لازمى بود و من واقعاً تعجب میکنم که بعضیها چطور کارى را که این‏جور واضح است که خوب است، انکار میکنند و زیر سئوال میبرند.

برادران و خواهران عزیز! مواظب خودتان باشید. آدمهاى فاسدى که اسمهایشان را شنیده‏اید یا توصیفشان را مى‏شنوید، اینها از اول که فاسد نبودند؛ یک وقت یک لقمه‏ى چرب و نرمى، دهن شیرین‏کنى - دانسته یا ندانسته - کسى توى دهن اینها گذاشته، به کامشان شیرین آمده، بعد لقمه‏ى بعدى و لقمه‏ى بعدى را خودشان برداشته‏اند و شده‏اند فاسد. خیلى مراقب باشید.

خوشبختانه کشور در حال پیشرفت است. این را هم دوستان ما میدانند، هم دشمنان ما میدانند. بحمداللَّه ما در همه‏ى زمینه‏ها در حال پیشرفتیم؛ هم در زمینه‏ى سازندگى در داخل کشور، هم در زمینه‏ى ترمیم روحیه‏ها. انگیزه‏مندى و تحرک و علاقه‏ى در جوانها، چیز خیلى محسوسى است. جوانهاى ما حقاً و انصافاً در میدانند و داراى انگیزه‏اند و آماده‏ى کارند؛ تشنه‏ى کارند.

از خداوند متعال توفیق میخواهیم ما را هدایت کند؛ دست ما را بگیرد؛ به همه‏ى شما برادران و خواهران عزیز توفیق عنایت کند؛ رئیس‏جمهور محترم، اعضاى هیئت دولت و مسئولان بلندپایه‏ى دستگاههاى گوناگون اجرائى را ان‏شاءاللَّه مشمول تفضلات و هدایتهاى خود بکند.
آرشیو نویسندگان
توجه: به دلیل اعتراض به تیم مدیریت پارسی‏بلاگ این وبلاگ تعطیل شده است.
پنج شنبه 86/5/25
من نگرانم ! خیلی خیلی نگرانم!

سلام بر هواداران گرام
این هفته هم همانند هفته گذشته این بنده حقیر! بالاجبار وبناگ را مزین به بیانات خود نمودم .
اخیراً وبناگ کوچولویی در پارسی بلگ متولد شده که متاسفانه از همان ابتدا به دوستان ما گیر داده و با الفاظ خیلی خیلی ننگین آنان را خطاب قرار می دهد که ما از این بابت ناراحت شده ایم و مراتب را به مدیر اون وبناگ ابلاغ نماده و از اوشان خواسته ایم تا به فکر آخرت ! خود بوده و اینقدر گناه ننوماید و همینطور اسم وبناگش را که به نظر نامی نامناسب است (آرپی جی زن) و بوی خشنونت از آن متصاعد می گردد را تغییر داده و از اسماء زیبا و مترقی همچون یاران جورجی جون و یا دوستداران تَلخند جون استفاده نوماید که در اینصورت او را هم در سلک هواداران خود درخواهیم آورد . لینک آن وبناگ خطرناک را آن فرد مزبور در نوشته زیر قرار داده و بنده به علت اینکه وقت گرانمایه ام خیلی گرانمایه است! لینک نکردم .
موضوع مهمی که فکر مرا مشغول نماده انتخابات آینده مجلس است . بنده چندین بار اعلام فرمودم که به هیچ عنوان قصد شراکت در این انتخابات را ندارم و قبایش را به لقایش بخشیدم ولی متاسفانه مردم عزیز و وفادار کشور مرا رها نمی نومایند و هر روز برایم اس ام اس می زنند که خاطی جون دوستت داریم . حتی در دیدار اخیری که با توده میلیونی! مردم در شهرهای مختلف داشتم ، مردم مرا به ریاست جمهوری انتخاب نمودند فلذا از همینجا به دولت احمدی نجات اعلام می کنم مواظب رفتارش باشد که ما با پشتوانه میلیونها مردم از جان گذشته مراقب حرکات مشکوک او و همیارانش هستیم .
موضوع بعدی تغییرات در دولت است که ما را نگران ساخته و این حرکت دولت متحجرگرا! غیر قابل قبول می باشد چرا که در این مورد هماهنگی لازم با ما و اکی جون صورت نگرفته بود و عدم حضور بنده در تهران نمی تواند دستاویز دشمنان ! ملت باشد . می توانستند برام اس ام اس بزنند .
موضوع بعدی شرایط بحرانی! است که بر کشور توسط دولت ناکارآمد! بواسطه سیاستهای غلطش حاکم شده است . دولت می بایست در این مدت دوسال همه مشکلات مردم را حل می کرد ولی نکرده و هر روز کشور و مردم را در بحران جدید قرار می دهد .
کاهش سود بانکی ، بهینه سازی سوخت ، توزیع سهام عدالت ، افزایش حقوق بازنشستگان ، استخدام معلمان قرار دادی افزایش حقوق فرهنگیان و پس دادن بدهی آنان و ... همه و همه در راستای ایجاد بحران در کشور اجرا می شود . اینها اصلا فکر نمی کنند که دوستان ما با چه ضررهای هنگفتی در بخشهای مختلف اعم از خودروسازی و بانکهای خصوصی مواجه شده اند ! چرا کسی به فکر این ملت نیست ؟!
انشا الله در مقالات بعدی بیشتر در باره مشکلات مبتلابه مملکت صحبت خواهیم نمود .
یادتان نرود که از ما بیشتر تعریف نومائید / سرور همه : تلخند



چهارشنبه 86/5/17
نظریات جناب تَلخند در باره مسائل روز

سلام بر دوستان گرام
چند روز پیش امیلی از طرف سرگرده گروهک به دستم رسید که در آن امیل ما (اعضای گروهک) را تقسیم بندی کرده بود البت شکر خدا هنوز ما نصف نشدیم و به نظر سالم می آئیم . القصه متوجه شدیم در آن نامه سراسر ارادات و ارز ادب با جناب مستطاب حضرت شیخ اجل السید الکمیل(گیر ندید آخه با سید هم گروهم و اگر تعریف ننمایم بزودی از گروه اخراج خواهم شد) هم گروه شده ایم .
طی تماسی استراتژیک با سیدنا الکمیل در باره نگاشت مقاله این هفته گفتگوهای کلانی را به سرانجام رساندیم . سید برای ارض ارادت به ما هرچه هندوانه در یخچال خانه شان بود برایمان ارسال نمادند ولی چون نتوانست دل ما را بدست آورد به اعضای فامیل و همسایه ها متوسل شده و یخچال آنها را نیز خالی نماده و برایمان ارسال فرمادند . تا اینکه ما افتخار داده و این مقاله وزین و جهانی را نگاشتیم .
القصه در این مدتی که ما دست به قلم نیالوده بودیم اتفاقات زیادی رخداده که باالجبار به چند تایی از آنها اشارت خواهیم نماد .

اخبار داخلی :
1- شنیده ها هاکی از آن است که تحدیدات هواداران ما مثمر سمر شده و سرگرده گروهگ بصیرت فرار را برقرار ترجیح داده و اخیراً توسط عوامل ما در اطراف حرم حضرت معصومه (س) مشاهده شده است . کسانیکه بتوانند این فرد مزبور را دستگیر و به ما تحویل نمایند یَک جایزه بین المللی دریافت خواهند نمود .
2- گروه دیگری به نام بسیج پا به عرصه وبناک نویسی گذاشته که ما ورود آنها را به این ارصه خوش آمد می نومائیم و امیدواریم آنا هم به سلک هواداران ما بپیوندند و گرنه ...
3- در یکی از وبناکهای گروهی ملاحظه نمودیم که به یکی از دوستان جورجی جان به نام (م - ع) گیر داده بودند ، ما این عمل ناشایست سرگرده آن گروهگ(خط مقدم) را به شدت محکوم نماده و به آنان یادآوری می نمائیم که این اعمال تروریستی تان بی جواب نخواهد ماند . آن فرد مزبور در بخشی از مقاله شان آن دوست عزیز ما را به باد انتقاد گرفته که چرا با جورجی جان ارتباط مستقیم و نا مستقیم دارد و یا اینکه چرا ابجی خانمش با سازمان زبانم لال منافقین همکاری نزدیکی دارد و همینطور همسر سابق خواهرش چرا چند فقره ترور در داخل انجام داده و این دوست ما به آنان کمک نماده است .
در جواب آن فرد مزبور باید بگویم که اولاً ارتباط با جورجی جان بمنظور اعطای آزادی به ملت ایران و بسط و گسترش دموگراسی به سبک جورجی جونم است . دوما ترورها فقط چند فقره بیش نبوده که آنهم اشکال چندانی ندارد و ثالثاً ادم بدون ملاحظه اعتقادات خویش باید به خویشان خویش کمک نماید . پس مملی جون من از تمامی اتهامات مبرا هستند و مهمتر از آن اینکه مملی من مورد تایید اکی جون هم هستند . پس دیگر حرفش را نزنید وگرنه می فرمائیم به استوانه ها توهین نمادید و ضدانقلاب هستید .
4- تروریست دیگری به نام (امید حسینی مدیر وبناک آهستان) در مقاله ای تروریستی به ما حمله های وحشتناکی نماده بودند . ما یکی از عواملمان به نام دراکونا را فرستادیم تا حسابش را برسد و حقش را کف پایش بگذارد . این مامور زبده ما ماموریت را به نحو احسن به سرانجام رسانده است (ما ایشان را مورد تشویق قرار خواهیم داد)
5- شنیده ایم که تروریستی به نام (هیچ مدیر وبناک آبدارخانه) تعدادی از هواداران ما را به بهانه سفر زیارتی به اقدامات تروریستی تشویق نماده است البت در تروریست بودن او نشانه ها و مستندات کافی در دست داریم و یکی از مهمترین آنها این است که آن فرد مزبور در گروهگ جدیدالتاسیس عضو موثر می باشد .

 اخبار خارجی :
1- شنیده حاکی از آن است که فردی به نام (حامد طالبی مدیر وبناک خبرنگار مسلمان) حرکت وبناکی بر علیه فرزاد جون راه انداخته و  چهره معصوم این مجری شجاع را تخریب نماده است . ما این اقدام تروریستی او و همیارانش را با شدت زیاد محکوم می نومائیم . البت ما مامورانمان را سراغ بعضی از وبناک نویسهای خطرناک وابسته به حامد طالبی تروریست فرستادیم تا حقشان را کف پایشان قرار دهند ولی چون عوامل ما از بابت ابزار گفتگو کم آوردند به ناچار از کلمات فحش مانند استفاده نمادند که از نظر ما اشکالی ندارد و ما کار عواملمان را تایید می نومائیم .
2- اخیراً شنیده ایم که روزنامه وزین شرق را توقیف نماده اند . ما ضمن هم دردی با هیئت تهرییه آن روزنامه معظم این عمل ناشایست را محکوم نماده و این زایعه بزرگ را به ملت ایران و جامعه روزنامه نگاران تسلیت عرض می نومائیم .
ما علت اصلی توقیف را مکشوف نمادیم و دانستیم که این روزنامه وزین با یک شاعره (همجنسباز) مصاحبه نماده که البت اشکالی ندارد و آنان که می گویند در هیچ دینی همجنسگرایی آزاد نبوده بدانند که جورجی جون و به تبع آن بنده این عمل ارزشی را تایید می نمائیم و خود ما دستور دادیم تا این مصاحبه ها برای اشاعه این عمل زیبا انجام شود وگرنه کشور ما پر است از شاعر و شاعره و آن شاعره همجنسباز در برابر شعرای ما عددی نیست .
3- اخیرا ما نامه هایی را به رئیس سازمان ملل و رئیس سازمان کنفرانس اسلامی و ... نگاشتیم و از طرف مراجع تقلید تذکر دادیم که جلوی تخریب عتبات عالیات باید گرفته شود و این نشان از علاقه ما به دین و دین داری است و دهان آنانکه ما را مروج فرهنگ غربی می دانند را خواهد بست (البت ما این نامه ها را برای ترمیم وجه خود نگاشتیم وگرنه به ما چه که کی چه کار می کند)
اخبار زیاد ولی وقت ما گرانمایه هست و نمی توانیم همه اخبار را بیان نماده و در باره آن نظر گرانقدرمان را ارائه نمائیم . باشد در فرصتی دیگر باز هم بیانات خود را به گوش شما برسانیم و شاید هم با یک خبرگذاری قدر و جهانی (اکینا نیوز) مصاحبه ای انجام داده و شما را بیشتر به فیض رسانیدم .
سرور همه تَلخند



یکشنبه 86/5/7
کودتای فرهنگی (مخملی)!

چند روز پیش سیمای محترمه بیانات سه نفر از دوستان گرامی جورجی جون را پخش نماد که البت ما این عمل خلاف شرع و عرف این نهاد بکل تروریست را محکوم می نمائیم و از دوست عزیزم ضرغام جون درخواست می نومایم تحت تاثیر تروریستهایی که در صدا و سیما نفوذ کردند قرار نگیرد و شایسته هست طی یک اقدام انقلابی اولاً عوامل وابسته به تروریستها را از صدا و سیما اخراج نمایند و در مصاحبه ای خودمونی این اعترافات را محکوم نماده و آنرا اقدام گروهک نفوذی اعلام نمایند تا جورجی جونم ناراحت نشوند . ادامه‏ی  یادداشت ...


جمعه 86/4/29
تکذیب یک خبر

اوایل بامداد امروز خبرگزاری رسا خبری را بر روی صفحه اول سایت قرار داد ولی پس از ساعاتی خبرگزاری فارس ضمن تکذیب خبر مذکور از طرف پزشکان مستقر در بیمارستان بقیه الله اعلام کرد که ادامه‏ی یادداشت ...


دوشنبه 86/4/25
طنز اول

سلام دوستان عزیز تیتر یادداشت را که دیدید؟ یعنی اینکه یک طنز ناب دارید می خونید و لطفا نگید که ضعیفه و وقتی آدم می خونه به جای خنده گریه اش می گیره که خیلی ناراحت می شم .اینو گفتم که گوشی دستتان بیاد . اما اصل ماجرا و این وبلاگ گروهی ما با این اعضای مترقی اش . چطوره یک بیوگرافی ازشان بدم که خوب بشناسیدشان . قبوله ؟
1- امیر عباس :
به اصطلاح سرگروهه البت خود خوانده ها چون کسی قبولش نداره . آقاجان اون کلاشو بزار زمین یک خودکاری مدادی اون هم نشد خودنویس بگیر دستت . این کارا را می کنی که همه ازت می ترسن .
اصلا تو را چه به راه اندازی گروه . تو خودت مشکل داری هرجا پا میزاری جنجال به پا می کنی بعدشم هیچی بابا ولش .
2- سید محسن موسوی :
سر دسته تروریستها . هرجا تخریبی انفجاری مشاهده گردید مطمئن باشید یک سرش به این آقاهه وصله باور نمی کنی !؟ خودشو نخود هر آشی می کنه اصلا کسی نیست بهش بگه تو را سننه . مرد حسابی برو دنبال کار و زندگیت تو را چه به وبلاگ نویسی ! هر جا هم بره یک فصل دنبالشه ظاهرا ناف این بابا را با فصل بریدند .
ادامه‏ی فرمایشات ...


ای میل خود را وارد نمایید تا از به روز شدن این وبلاگ مطلع شوید.
 
 RSS 






ترجمه قالب توسط امیر عباس

فهرست یادداشت‏های این وبلاگ
تلخند - وبلاگ گروهی بصیرت
مدیر وبلاگ: امیر عباس