• وبلاگ : وبلاگ گروهي بصيرت
  • يادداشت : استشهادي‏ها نخوانند!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 17 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + مهاجر 
    با سلام و عرض ادب و احترام

    نمي دانم اين مطلب را خواهيد خواند يانه! چون دوباره ديدم که خداحافظي کرديد. هم به شما حق مي دهم و هم نه. ولي با توجه به مهارت ها و توانايي هاي شما اين نوع رفتار غيرواقعي است و نشات گرفته از يک درگيري دروني است. بايد پذيرفت که وارد شدن در هر حيطه اي، بايد از يکسري از زيبايي ها گذشت و يکسري از ناهنجاري ها را پذيرفت. گذشتن نه به معناي غفلت بلکه به معناي پوشيده شدن. نمي دانم منظورم را توانستم درست برسانم يا نه! راستش خودم نيز مشکل مشابه شما را دارم با تمام وجود سعي مي کنم که براي نظام و بخصوص براي رهبرم مفيد باشم ولي ناملايمتي هاي افراد مرا در ادامه با چنين روشي نااميد کرده . توقع تشکر و تمجيد ندارم ولي احساس مي کنم که خيلي از بچه مذهبي ها اصلا درکم نمي کنم و مرا در بحراني ترين لحظات تنها مي گذارند و اين کم کم موجب مي شود که مرا منزوي کند. چند روزي است که به اصطلاح در لاک خود فرو رفتم خيلي فکر کردم و رفتارهايم را مورد بررسي قرار دادم . در بررسي هاي فردي متوجه شدم که مشکل اساسي من اين است که آنقدر خودم را مشغول کردم که از توسل به اهل بيت(ع) غافل شدم هرچند که تمام سعي و تلاشم اين بود که خود و ديگران را به اهل بيت(ع) نزديک کنم و اين باعث شد که مسير را در بحران ها گم کنم و خسته و دلسرد شوم و تمام کارهايم را بيهوده پندارم.

    تمام آنچه گفتم حرف هاي دل بود که مي بايست جايي بنويسم تا خود را بازيابم و نيرو بگيرم . وبلاگ هاي شما را دوست دارم و هر زمان که دل خسته ام يه سري ميزنم تا روحيه بگيرم . اين بار احساس کردم مشکلم شبيه شماست براي همين شروع به نوشتن کردم . ببخشيد اگر پرحرفي کردم و وقتتان را گرفتم . نمي دانم در چه وضعيتي هستيد ولي احساس مي کنم اگر توسل پيدا کنيد هم حالتان بهتر مي شود و هم روش بهتري براي خدمت پيدا خواهيد کرد.

    سايه رهبري مستدام باد

    مرا دعا بفرماييد.

    پاسخ

    سلام بر شما. به لطف خدا حالم خوب است و سخت مشغول فعاليت هستم. هم در دنياي مجازي و هم در ديگر عرصه ها. خداحافظي ام از اينجا به معني تحريم پارسي بلاگ است نه تحريم خودم يا تحريم نظام! شما را نمي دانم، ولي بنده از 7 سالگي كه وارد مباززه با طاغوت شدم و بعد در 13 سالگي كه به جبهه رفتم، تا كنون، حتي يك لحظه نبريده ام (به لطف خدا). شما در اين وبلاگ يا وبلاگ هايي كه مي شناسيد نكته اي نمي بينيد، اما ده ها وبلاگ ديگر امير عباس را نمي شناسيد و از كارهاي اجرايي اش نيز خبر نداريد. از اينكه با قياس به نفس احساس هم دردي كرده ايد متشكرم، ولي بنده به فضل خدا سرحال و فعال هستم. موفق باشيد.
    + سيد فرهاد 


    سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
    رحلت پيامبر گرامي اسلام حضرت رسول الله (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن عسگري (ع) را خدمت شما و همه مومنين و عاشقان عصمت و طهارت تسليت و تعذيت عرض مينمايم
    با سپاس و تشکر از مطالب زبياي وبلاگتان که بسيار سودمند بود براي اين حقير

    ايام دهه فجر مبارک باد


    دست حق يارتان بزرگوار
    جانم فدايت يا زهرا ي حسين مظلوم


    سلام عليکم
    اشهد ان اميرالمومنين عليا ولي الله
    عيد غدير خم سالروز انتخاب امير المومنين علي ابن ابيطالب (ع) به وصايت و ولايت پيامبر اکرم(ص) بر شيعيان راه حضرتش مبارک باد.

    عيد بزرگ بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
    دعا گويتان سيد فرهاد از غربت غريب
    جانم فدايت يا زهراي علي مظلوم
    [گل]


    به شبکه خبري" زمان" ما هم سري بزن.منتظر نظرات سازنده ات هستم
    مطالب مهم و جالبي آوردي موفق باشيد
    با سلام
    شما مي توانيد در سايت اينترنتي غدير (http://www.ghadirnet.net) نويسندگي کنيد.
    در صورت تمايل براي نويسندگي در تمام زمينه هاي سايت مي توانيد به اين ايميل پاسخ خود را بفرستيد .
    با تشکر از شما
    پايگاه جامع مجازي اطلاع رساني مؤسسه فرهنگي مذهبي غدير
    پاسخ

    بنا به يک اشکال که اخيرا کشف شد، تا کنون قادر به ديدن کامنت ها نبودم. متاسفانه مدير پارسي بلاگ نيز قادر به کمک نبودند. به ياري خدا سري مي زنم.
    دوست عزيزم با توجه به نياز کشور عزيزم جمهوري اسلامي ايران بنده به کمک چندي از بلاگر ها وبلاگي با نام بصيرت سياسي تهيه نموديم،همچنين قالب وبلاگ تغيير کرده و از شما خواهشمنديم با حضور خود و نظر دادن در مورد قالب جديد و اصل وبلاگ ما را ياري کنيد.

    بصيرت سياسي
    پاسخ

    بنا به يک اشکال که اخيرا کشف شد، تا کنون قادر به ديدن کامنت ها نبودم. متاسفانه مدير پارسي بلاگ نيز قادر به کمک نبودند. به ياري خدا سري مي زنم.

    به نام خدايي كه همين نزديكي است

    سلام بر دوستان محترم.

    با اجازه يك كامنت ناشناس حذف شد. قصه اين بود كه بنده خدايي با طول و تفسير از يك وبلاگ به مهندس فخري شكايت كرده بود و براي ما هم كپي فرستاده بود. از آنجا كه ما با اين شكايت موافق نيستيم و اساساً وبلاگ مورد نظر فاقد ارزش و مخاطب است و كسي هم كه آن را بخواند به ساده لوحي و سبك مغز بودن طراح بي‏ادبش مي‏خندد، نيازي به شكايت و مسدود شدن ندارد!

    ضمن اينكه اين وبلاگ نويس بايد خودش را معرفي مي‏كرد تا مطمئن شويم نويسنده همان وبلاك بي‏ادب نيست و براي معروف شدن به وبلاگ بصيرت نيامده است!

    دعا بفرماييد.

    + يه وبلاگ نويس پارسي بلاگ 

    دوستان عزيز متوجه موضوعي در يك وبلاگ شدم كه آن را در قسمت نظرات مدير پارسي بلاگ براي ايشان نوشتم و اين عزيز را مطلع سازم و كپي آن را براي آگاهي شما قرار دادم ، بخوانيد و شما هم متوجه شويد

    اقاي فخري سلام عليكم خواستم خودم را خدمتتان معرفي كنم ولي بهتر است كه بنده را نشناسيد در حد يك وبلاگ نويس باقي بماند بايد خدمتتان عرض كنم كه شما نسبت به بي احترامي مدير وبلاگ تميزكار به برادر ارزشي ما آقا امير عباس هيچ واكنشي نشان ندادي و حتي متوجه شديم اين شخص بي ادب با چند نفر ديگر كه از سرور هاي ديگه هستم يه وبلاگ گروهي راه انداخته با نام وبلاگ نويسان اصلاح طلب كه هم در آن و هم در وبلاگ مخرب خودش مطلبي با عنوان شباهت هاي پيامبر اكرم و خاتمي خائن نوشته كه در آن به مسئولين و خدمتگزاران دولت مردمي نهم، توهين نموده ، نامبرده كه شرم دارم اسم او را به زبان بياورم اقاي الهام وزير دادگسري را به ابوسفيان و سركار خانم رجبي دلسوز كشور و مدافع بي رياي دولت را به عنوان زن اباسفيان هنل جگر خوار تشبيح نموده است لطفا به اين امر مهم رسيدگي ويژه ايي نماييد و حتي در صورت لزوم وبلاگ هاي او و آن وبلاگ گروهي كذايي را مسدود نماييد اين درخواست برادران ارزشي و دوستداران محيطي مذهبي در پارسي بلاگ را اجابت نماييد. سپاسگذار شما س.ه

    پاسخ

    بنا به يک اشکال که اخيرا کشف شد، تا کنون قادر به ديدن کامنت ها نبودم. متاسفانه مدير پارسي بلاگ نيز قادر به کمک نبودند. به ياري خدا سري مي زنم. اما در مورد کامنت شما که تاريخش نيز گذشته است بايد عرض کنم که به اعتقاد بنده مدير پارسي بلاگ از نظر فکري تا حدود زيادي به مدعيان اصلاحات نزديک است.

    سلام عليكم

    بحث جالبي بود / در روزهاي سخت مرد از نامرد و شجاع و ترسو از همديگر تمييز داده مي شوند .

    يا علي

    پاسخ

    سلام بر شما. يک تلنگر بود، همين! دعا بفرماييد.

    سلام بر سركرده گرام

    خوشحالم كه براي نوشتن تو وبناك صف تشكيل شده است . انگار كه روغن ترمز تعاوني پخش مي نومايند و يا روغن نوباتي .

    چون ما سوادتمان ته كشيده و مطالب شما ارزشمند است من چيزي نمي نويسم و استاد سيد كميل هم اگر تصميم بر نوشتن داشته باشند ميل خودشان است .

    سرور همه : تلخند

    پاسخ

    سلام. دوست عزيز بنده که گفته ام گاه و بيگاه مطلب مي فرستم. خواهشم اين است که عزيزان ملاحظه ي تازه به روز شدن وبلاگ را نکنند و در نوبت خودشان چيز کنند؛ خاصه حضرت مستطاب عالي قدرت، فخر الاينترنت، تلخ الوباليگ(تلخند) حضرت شکر قلم تلخند! حضرت سيد کميل هم طبق شنيده ها بنا به دلايل معلوم فراري است.

    هوالحق

    سلام

    اتفاقا استادمون يه هو تو كلاس پرسيد امريكا حمله كرد چه مي كنين من درجا گفتم ميريم جنگ! بعد همه خنديدن خود استادمونم گفت يه موش ببينين در ميرين حالا ميرين جنگ بعد كلي چيز كردن همه منو و خنديدن بازم ...من گفتم موش ترس داره امريكايي نه... بعد ديگه دز شوخي استادمون جاشو داد به خاطره اينا... بعد گفت جنگ خيلي بده از تك تكمون پرسيد تا حالا صداي توپ شنيدين؟ فلان چيزو از نزديك ديدين؟ بعد ديد ما رفتيم تو جو يه خاطره از زماني كه اولين بار رفته بود جبهه تعريف كرد كلي بهش خنديديم!!

    اهان مطلب شما.... من همچين جسارتي نكردم... منتها اگه ارزوي شهادت داريم چون اگه مسلمون ارزوي شهادت نداشته باشه مسلمون نيس! و ماهم به اميد حساب شدن در گروه مسلمين ميگيم شهادت والا شهادت كجا و ما كجاااااااااااااا....

    من تكذيب ميكنم! براهمينم خوندم متنتونو!

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام. ممنون از محبت شما. البته آرزوي شهادت داشتن واجب نيست! اما نشانه يک شيعه واقعي و طالب کمال است. شهيد زين الدين مي فرمايد: در دوران غيبت منتظر واقعي کسي است که منتظر شهادت باشد.

    خيلي وقت بود مي خواستم به اين مسئله اشاره كنم. مدتي بود كه برخي در نت خود را استشهادي معرفي مي كردند ولي رفتار و سلوكشان حكايت از ادعايشان نداشت.

    خدايا ما را استشهادي گردان و شهادت را عطايمان كن!

       1   2      >