تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام عليكم

رحمت و درود بيكران الهي بر اين عالم مجاهد رباني

خدايا ما را قدردان اين خورشيد هاي پر فروغ هدايت قرار بده!

يا علي مدد!

بسمه تعالي

سلام برادر بزرگوار

انصافا حق مطلب را ادا كرديد و احمد آقاي خاتمي هم خيلي خوب اين ابر مرد را توصيف كردند . يكي از خصوصيات خوبي كه در ايشان سراغ دارم اخلاص و بقول معروف خاكي بودن است . زمان جنگ هرجا كه نياز بود حضرت آيت الله مشكيني بدون تشريفات مي آمدند و با حضور معنوي شان بچه هاي رزمنده را روحيه مي دادند و آنها را در ادامه راهي كه انتخاب كرده بودند اميدوار مي ساختند . ايشان پيش بسيجيان جايگاه ويژه اي دارند . يك ارتباط معنوي خاص و خداوند محبت او را در دل مومنين نهاده تا دوستش بدارند و در نبودش اشك بريزند . آيت الله مشكيني اعلي الله مقامه مورد احترام خواص و محبوب عوام بود و خواهد بود .

يا علي

پاسخ

سلام متقابل خدمت شما. خداوند بر علو درجات ايشان بيفزايد و توفيق دهد از زندگي ايشان درس بگيريم. دعا بفرماييد.

باعرض سلام حضور مردم شريف قم و عرض تسليت

پاسخ

سلام. بر شما هم تسليت باد. يکي از کامنت هاي شما را در يادداشت قبل خصوصي کرديم. معتقديم اين تصوير واقعي کشور ما نيست. عکس هاي گزينشي و بعضاً توليدي که در نت منتشر مي شود و در سايت هاي بيگانه رواج دارد، واقعيت هاي کشور ما را قلب مي کند برادر. موفق باشيد.

بسم الله

سلام

متن خيلي خوبي بود.بازهم عرض تسليت مجدد

التماس دعا

يا مهدي عج

پاسخ

سلام و بر شما هم تسليت باد.

بسم الله الجميل

سلام

البته غير قمي‏ها نخوانند!! ولي با همه شكوه وعظمتي كه اين مراسم داشت به نظر من خيلي كم كاري شده بود. مثلاً ستاد نماز جمعه و مجلس خبرگان هيچ بنر يا پوستري نداشتند و از همه شرم‏آورتر حتي پوستر‏هايي با آرم شهرداري تهران پخش شده بود!!! به هر حال روز سختي براي ما مردم قم بود. خدايش با اوليائش محشور نمايد.

يا علي

پاسخ

سلام بر عزيز شب بيدار قمي. البته من از خيلي ها مي شنيدم كه از كم خرجي مسئولين خشنود بودند. عزيز برادر! مردم خيلي دوست ندارند بنرهاي بزرگ و پوسترهاي مختلف ببينند. اما مسئولين قم همه حضور داشتند. ديديد؟