• وبلاگ : وبلاگ گروهي بصيرت
  • يادداشت : ضرغامي مردي فانوس به دست
  • نظرات : 2 خصوصي ، 21 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    با سلام

    با مطلبي با عنوان تدارکات عجيب و غريب کارگزاران براي پيروزي !! به روزم/

    http://nasle-bidar.blogfa.com/post-12.aspx

    يا علي

    با سلام

    به روزم با مطلبي با عنوان آقايان کمي انصاف...؟!

    http://www.nasle-bidar.blogfa.com/post-7.aspx

    سلام
    با ما همراه باشيد با گزارش لحظه به لحظه از بزرگترين اعتکاف جوانان جهان ...
    15000 جوان عاشق در ضيافت عشق ...
    http://www.rahpouyan.com/etekaf/etekaf86

    سلام برادر .

    اول روز تولد اماممان در خانه ي خدا را تبريك عرض مي كنم .

    اما مطلب ضد ولايت فقيه بقول شما .

    اول اينكه بنده منظورم لطف شما به صاد در روايت فجر بود كه بد نيست يك بار ديگر برويد بخوانيد و قضيه اي كه منظور شماست در اين چيه وبلاگ بنده زاده رخ داده .

    درثاني از قضا حرف بنده زاده ولو به قلم صاد در حفاظت از ولايت فقيه است و فرمايشات شما در برابرش در تضعيف .

    علي اي حال ما خواستيم كه بگيم از بصيرت بويي برده بوديم در مقابل آن برخورد شما ، تحمل بصير را عرض مي كنم .

    راستي مطلب جديدي كه مرقوم فرموده بوديد چي شد ؟

    صاد مي گفت در اظهار نظر به آن بوده كه خدمت رسيده و عرض ادب و سلامي داشته ؟

    در مورد صدا و سيما هم كه با راهكار عرض شده و فعلا خدا نگهدار .

    پاسخ

    با سلام و تبريک. در مورد ولايت فقيه همان که پيشتر گفتيد درست بود :) مطلب جديد هم منظورشان کدام يک از وبلاگ هايم بوده؟ اگر همين بصيرت منظور بوده که جديدترين يادداشتم همين است. عاقبت به خير باشيد.

    سلام و صلوات خدا بر تربت مقدس شهدا

    اللهم صل علي محمد وآل محمد و عجل فرجهم

    ولي قبول داريد ديگه كار از كار گذشته رسانه ي ملي ما بدتر از ماهواره شده امروزه اگر به پسري بگي چرا ابروت رو برداشتي ميگه: رسانه ي ملي مال جمهوري اسلامي مگه بازيگراشو رو نمي بيني والي اخر

    خدمات رسانيش گمتر از گند رسانيشه!!!!

    پاسخ

    نه خواهرم. اتفاقا يادداشتي در باب ماهواره خواهم نگاشت. صدا و سيما خاري در چشم دشمنان نظام است. اشکالاتي هم دارد که به ياري خدا و با نقدهاي منصفانه برطرف خواهد شد. مهم ترين نشانه نقد منصفانه هم ارائه راهکار است. ضمنا همين شما، در چتي وقتي به برنامه هاي خوب صدا و سيما راهنمايي شديد، گفتيد که مادرتان هم همين را مي گويد ولي حوصله اش را نداريد. مي بينيد؟ شما به هر چه دوست داريد نگاه مي کنيد. آن دختر منحرف هم فرافکني کرده و در ميان اين همه برنامه خوب دنبال يک بهانه گشته است تا عمل خطاي خود را توجيه کند. اين نوع قضاوت ساده انگارانه شما و نقل حکايت از يک دختر منحرف و تعميم آن به کل صدا و سيما مي دانيد نشانه چيست؟

    سلام عليكم

    بند در سيري كه در نظرات داشتم ژي بردم كه همه ما به يك هدف معطوف هستيم اما هر يك به شيوه اي آنرا ننقد و موشكافي مي كنيم خدمت همه براداران و خوا هران عارضم كه در يك ظرف زيبا مي توان همه نوع نوشيدني را ريخت و نوش جانكرد و شكل ظرف است كه ماهيت نوشيدني را تاثير مي بخشد

    پس محتوايي آن در نظر بيننده بيشتر به طاهر است كه ديده مي شود (بايد ظاهر را به عينيت باطن كشانيد)

    ما همه زحمات برادران مومن را در رسانه مي ستايييم

    وبراي برخي ديگر اين نوك قلم ماست كه به نقد مي نشيند تا با توفيق الهي بتوانيم به اين تعداد كاستي ها را به شكل منتقدانه بازگو مي نماييم و هيچ خرده اي هم نبايد باشد چرا كه دلهاي همه ما براي آباداني و پيشرفت و ايمني از شر دشمنان دين و مملكت مي تپد

    بنا براين همه و همه بايد در راه رسيدن به آرمانها كوشش كنيم و منسفانه نقد و تذكرات بقيه ياران انقلاب را بپذيريم لذا از برادر ضرغامي و ديگر دوستان مومن رسانه اي خواهشمندم كه پذيراي نقصان در اين امر باشند و چه بهتر كه با آغوش باز اين را به دست بازنگري بدهند و انشا الله كه در سال انسجام اسلامي بتوانند ريشه هاي دوئيت و جدايي را از صفخه رسانه دور نمايند و بعد از تشكر براي همه تاشهاي دوستان منتقد و دوستان قلم به دست آرزوي اين را دارم كه هرچه سريع تر بتوان ايراني اسلامي و سرآمد و پيشگام در اطاعت از احكام شريفه اسلام ناب و په ويژه انچه نظر مولايما در اول امسال بوده و هست را تحقق بخشيم

    خدا وند شما فرزندان بيدار جمهوري اسلامي ايران را در كنف حمايت خود نگه دارد

    بسمه تعالي

    سلام بر دوستان عزيز

    اولا ما از تمامي نهادهاي نظام حمايت مي كنيم و انتقاد به يك نهاد دليل بر اين نيست كه ان نهاد يا سازمان به كل از خط اسلام و انقلاب خارج شده است.
    دوماً بر كسي پوشيده نيست كه چند سالي هست كه سياستهاي صدا و سيما تا حدودي تغيير پيدا كرده و انتظاراتي را كه از اين رسانه كه بعنوان خط مقدم ما در مقابله با تهاجم فرهنگي وجود دارد تامين نمي كند .
    رسانه ملي بايد سياستهايش مطابق با اهداف انقلاب باشد نه بر خلاف آن .
    اين سيري كه مخصوصا در سيما مشاهده مي شود برخلاف رسالت آن سازمان است . رسانه اي كه بايد فرهنگ اسلامي را تعميق كند از عواملي استفاده مي كند كه تقيد ظاهري هم به فرهنگ خودي ندارد .
    برنامه هاي ساخته شده چند سال اخير را نگاه كنيد . شاخصه هاي فرهنگي غرب در آن به طور ضمني و در بعضي مواقع به روشني ديده مي شود .
    بنده و دوستان ديگر به يك مجري و يا برنامه خاص انتقاد نداريم بلكه جهت گيري رسانه هست كه ما را نگران كرده و به جهت حساسيتي كه رسانه ملي دارد بدينجهت عكس العمل نشان مي دهيم .

    يا علي

    هوالحق

    سلام

    ممنون بابت مطلبتون...منتها يه چيزايي!:

    ببينيد انتقادها اين روزها از صدا و سيما زياده درست؟ همين همسايگيتون تو خط مقدم خودمم تو ليست منتقد ها بودم ...البته منظورم شما نيستين اما بعضي ها فكر كردن حالا كه ما ها انتقاد كرديم اونم از نوع خشمگينش ضد ضرغامي زديمو و تشنه ي خونشيم و كليه ي خدماتشم هيچ! نه...اتفاقا هر چيزي كه ارزش داشته باشه نقد هم ميشه... برنامه اي مث كوله پشتي سر آغاز اين حركت بود اما اصلا ارزششو نداشت كه ما به اون انتقاد كنيم..آقاي ضرغامي و صدا و سيماي جمهوري اسلامي در جايگاهي بود كه اشتباه كوچيكشم باعث ناراحتي شد و دست به انتقاد زديم..كسي خدمات صدا وسيما به خصوص تو اين دو سال گذشته رو ناديده نمي تونه بگيره! منتها هنوز لا به لاي نيروهاي متعهد هستن خاروخاشاكي كه به صدا و سيماي ما لطمه بزنن و اگه اعتراضي هست براي اون خاروخاشاكه...

    صدا و سيماي جمهوري اسلامي هنوز راه زيادي رو بايد طي كنه تا به اون مكان واقعيش برسه... حتب عقب هم افتاده... . تلاش همه ي ما كمك به اينه كه سطح اين دانشگاه عمومي بالاتر بره و بيشتر به هدفش نزديك بشه

    بعدشم اين :) زياد به انتهاي اون جمله هاي شوخي وارتون نمخوره ها! دونقطه دي بهتره! :دي!

    جميعا موفق باشين!

    پيغام آقا سيد هم خيلي به جاست
    بسم الله الرحمن الرحيم-سلام عليكم-احسنت حاجي-راستي بد نيست جزو اين خدمات كه به نظر بنده يكي از عاليترين خدمات راديو معارف اسلاميست، يكي ديگر از مشكلات هم وجود برخي آدمهاي متخصص است اما كم تعهد كه بوده اند..... التماس دعا-ياحق-خداحافظتون

    آقا مي فرمودند جوان آرمان گراست!

    از ما جوون ترها نخواهيد كه مثل بزرگ ترهامون فكر كنيم و همه ي جوانب را ببينيم!

    ما نقطه آرماني را مي بينيم و فاصله اي كه تا رسيدن به مطلوب باقي مانده است را!

    و شما با تجربه تريد و ساير جوانب را در نظر مي گيريد.

    تلفيق اين دو نگاه است كه موجب شور و شوق و تحرك بيشتر براي حركت ديگران به آن سوي خواهد شد ان شاء الله.

    مخلصيم و دعاگو!

    پاسخ

    به گمانم ممکن است خلط مبحث شود. موضوع بحث جواني نيست و جوان بودن شما دليل خوبي براي انحراف بحث نيست :) ضمن اينکه هم دوره هاي امثال پدر شما را ما را جوان حساب مي کنند و گاهي هم بچه! در هر صورت آرمانگرايي نبايد موجب نديدن خدمات شود دوست عزيز. شما که ارادتمند حضرت آقا هستيد، ببينيد ايشان در مورد صدا و سيما چه گفته اند. اشتباه ما اين است که از سخنان آقا هر جا را که دوست داريم نقل و استفاده مي کنيم. شما را نمي گويم، دوستاني را عرض مي کنم که به نقل انتقادها اکتفا مي کنند، آن هم زماني که انتقادات مقام معظم رهبري در مقابل تعريف و تمجيدهايشان از صدا و سيما بسيار کوچک تر است.

    خلاصه اش اينكه منظورم اين است كه صدا و سيما تا رسيدن به نقطه مطلوب راه زيادي را بايد بپيمايد.

    خدايا ما را مورد پسند امام زمان (عليه السلام) قرار بده!

    پاسخ

    موافقم. ولي منتقد بايد به بيش از يک نقطه (هدف) نگاه کند. تقريبا در کامنت قبلي جواب دادم. بايد ديد صدا و سيما کجا بوده، الان کجاست؟ به کجا بايد برسد؟ محدوديت هايش چيست؟ ميزان تلاشش چقدر است؟ ولايت مداري اش در چه حدي است؟ و با چه شتابي به کجا مي رود. اگر اين گونه منطقي بينديشيم، نوبت به بيان مشکلات و اشکالات مي رسد. خواهيد ديد که بنده با شما هم عقيده ام. اشکالات و مشکلات زيادي وجود دارد. خيلي دعا بفرماييد.

    سلام عليكم

    به نظر شما اگر امروز صاحب العصر و الزمان كه صدا و سيما هم جزء كوچكي از آن چيزهايي است كه ايشان صاحب آن هستند، بخواهند در دفتر يادبود صدا و سيما جمله اي به يادگار بنويسند، اينطور خواهند نگاشت؟:

    رسانه ي ملّي ارزشي، ديدني و جذاب است.
    از دست اندركاران آن سپاسگزارم.

    پاسخ

    بنده خيلي خيلي خيلي خيلي .............. ....... ....... ....... ........ ....... .... خيلي کوچک تر از آن هستم که به چنين سوالي پاسخ دهم. اما نظر نايبشان را مي دانم. در کنار کلي تاييد و تحسين، گاهي انتقادي هم کرده اند. مهم تر از همه اينکه اگر بخواهيم اشکالات برطرف شود، به شيوه اي که بنده عرض کرده ام موثرتر است. ضمن اينکه فکر نمي کنم دوستان عزيز و ارزشمندي که به اشکالات رسانه ملي مي پردازند، از مشکلات و محدوديت ها و محذورات و ظرفيت ها اطلاع دقيقي ندارند. خوب است ما آن همه که به خود حق مي دهيم هر چه به نظرمان درست مي رسد بيان کنيم، کمي هم تحقيق نماييم. اين اشکال به بنده هم - اگر توجه نکنم - وارد است. موفق باشيد.
       1   2      >